Кам'янецька школа працює над методичною проблемою: "Професійне зростання педагога через формування інноваційного освітнього простору".

Сучасні вимоги та виклики до роботи вчителя мають розширювати викладацьку роль не тільки у сутності інформації, але й і у формі її передачі учню. Виходячи із задач сучасної школи, провідним принципом вдосконалення методичної системи навчання є гуманізація освіти, особистісна орієнтація навчання, тобто урахування специфіки змісту предмету, який викладається, та актуального стану оточення усіх учасників освітнього процесу. Сучасні освітні технології розглядають процес навчання на рівні безпосередньої дії на учнів, бо навчання нерозривно пов’язано з практикою, з буденним життям людини.

Реалії сучасного світу постійно кидають виклики свідомим громадянам із активною позицією, тим, хто не пливе за течією, не підкорюється обставинам, а чинить супротив негативним явищам і подіям. Таким жахливим випробуванням «на міцність» для всіх українців загалом і для освітян зокрема стала війна. Освіта в умовах війни – це діяльність у режимі особливої відповідальності, працездатності, наполегливості, єдності та невичерпної сили творення нової історії України. Освіта – це потужна національна зброя. Ця страшна війна за Україну, попри смерть і руйнування, невимовний біль втрат вкотре доводить, що національна освіта має стати «світлом», у першу чергу, гуманізму, патріотизму, цінності життя у найширшому значенні цього слова, цінності України як найдорожчого скарбу, національної гідності, готовності захищати і розвивати усе українське і загальнолюдське.

Кiлькiсть переглядiв: 156

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.